خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
روح الامینی مطرح کرد؛

دورنمای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری/ حضور پرشور در انتخابات تکمیل کننده حماسه باشکوه تشییع شهدای خدمت است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس معتقد است که دورنمای خوبی از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ادوار گذشته انتخابات، قابل مشاهده است که انشالله محقق خواهد شد.

روح الامینی

عبدالحسین روح الامینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: به واقع شرکت باشکوه و مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تکمیل کننده حماسه باشکوه، بی‌نظیر و بین المللی تشییع پیکر شهدای پرواز اردیبهشت خواهد بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهانش،نه تنها ملت ایران را سوگوار کرد که باعث شد تا در برخی از کشورهای اطراف عزای عمومی اعلام کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ۸ تیر ماه ادامه داد: مردم نه تنها در مسئله و موضوع میزان مشارکت، بلکه باید در انتخاب فرد شایسته‌ای که بتواند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند، پیشگام باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما اجرای برنامه هفتم توسعه را در پیش رو داریم ادامه داد: از این رو رییس جمهور بعدی باید به تحقق مصوبات خوب مجلس  یازدهم در رابطه با برنامه هفتم توسعه کمک کند.

روح الامینی تاکید کرد: انشاالله برگزیده ملت بتواند شاخص‌های عمومی، پیشرفت کشور و همچنین اولویت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به اصطلاح تکان داده و به دنبال تحقق حداکثری برنامه هفتم توسعه باشد که انشالله با انتخاب این فرد شایسته میسر خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از این رو  دورنمای خوبی از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ادوار گذشته انتخابات، قابل مشاهده است که انشالله محقق خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379577
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار